5 תשובות
איפה השאלה? במה את צריכה עזרה?
אנונימית
אל תוותרי בחיים התקופה הזאת זמנית אני יודעת כי כבר עברתי את זה ואני עוברת עוד תקופה כזאת ממש עכשיו ועצה שעוזרת לי להחזיק את עצמי שאני לא אתאבד:
התקופה הזאת לא תיגמר עם תשבי ולא תעשי כלום את צריכה לקחת את עצמך בידיים ואת תכשלי עוד הרבה ואל בסוף את תצליחי ותגעי רחוק
התקופה הזאת לא תיגמר עם תשבי ולא תעשי כלום את צריכה לקחת את עצמך בידיים ואת תכשלי עוד הרבה ואל בסוף את תצליחי ותגעי רחוק
שואל השאלה:
זה תקופה שנמשכת כבר שנים. זה לא תקופה זה החיים שלי. אני עושה המון דברים ולא מצליחה לעשות כלום
זה תקופה שנמשכת כבר שנים. זה לא תקופה זה החיים שלי. אני עושה המון דברים ולא מצליחה לעשות כלום
^^ זו בוודאי רק תקופה, יכול להיות שהיא תקופה לזמן ארוך.
אל תוותרי החיים האלה טובים יותר ממה שאת חושבת, תעשי מה שאת אוהבת.
ואם את נכשלת אז עוד פעם ועוד פעם עד שתצליחי, אל תוותרי.
אל תוותרי החיים האלה טובים יותר ממה שאת חושבת, תעשי מה שאת אוהבת.
ואם את נכשלת אז עוד פעם ועוד פעם עד שתצליחי, אל תוותרי.
תקשיבי אני מבינה אותך אבל אני מבטיחה לך שיש אנשים סובלים ממך אז ופשוט תזכרי יש אנשים שמגיל 0 עד 30 ומשהו הכול חרא אבל עכשיו הם אנשים מפורסמים ושמחים אני מדברת על אנשים צפיצפים כמובן ולא על כול המפורסמים אבל עדיין פשוט על תוותרי ויום אחד את תהיה הכי טובה מכול האנשיים בעולם
באותו הנושא: