52 תשובות
ברוך הבא למועדון
שואל השאלה:
זה פשוט כלכך קשה זה אחד הדברים הכי מייאשים שיש..
זה פשוט כלכך קשה זה אחד הדברים הכי מייאשים שיש..
אנונימי
נכון אבל מצד שני עדיף לא למצוא מאשר למצוא ולהתאכזב
שואל השאלה:
extra flower
extra flower
אנונימי
אהבה זה לא דבר שמחפשים. תחיה את החיים שלך ותהנה מהם גם בלי אהבה או זוגיות. אם הגעת למצב שאין לך כוחות יותר בגלל החיפוש, זה לא טוב. תתקדם הלאה כי אלה החיים וצריך להתקדם בהם גם אם אתה לבדך (ואתה לא, מאמין שיש לך משפחה וחברים).
צא מהמסכנות הזו, לטובתך.
צא מהמסכנות הזו, לטובתך.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עניין של מסכנות אני לא אדם שמחפש שטויות
אני רוצה וואלה זוגיות נורמלית מישהי שלא תחפש כסף או תבגוד
ותמיד אני נופל על השרוטות לא הייתה לי אהבה רצינית אחת ואני בן 21
וזה פשוט מתסכל זה הכל ו"להתמסכן" זה בסדר לפעמים.
זה לא עניין של מסכנות אני לא אדם שמחפש שטויות
אני רוצה וואלה זוגיות נורמלית מישהי שלא תחפש כסף או תבגוד
ותמיד אני נופל על השרוטות לא הייתה לי אהבה רצינית אחת ואני בן 21
וזה פשוט מתסכל זה הכל ו"להתמסכן" זה בסדר לפעמים.
אנונימי
אין לך מה לחפש, כשזה יגיע זה יגיע.
עדיף כבר להיות רווק ולרוץ אחרי חיי האהבה
יש בנות שלא מחפשות כסף או בוגדות, מתישהו תכיר אחת כזו. הנקודה שלי שעד שתכיר מישהי שתתאים לך, אין צורך לעצור בחיים ולא "להתקדם הלאה". זוגיות נורמלית לא תהפוך אותה למאושר באמת, זה רק תוספת לחיים שלך.
מותר להתבאס ברמה מסוימת, אבל לא כשזה הופך לעיקר בחיים ומפריע לך להתקדם
מותר להתבאס ברמה מסוימת, אבל לא כשזה הופך לעיקר בחיים ומפריע לך להתקדם
אנונימי
תתחיל מלא לחפש.
שואל השאלה:
צודק אחי
צודק אחי
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה אומר לא לחפש ?
זה פשוט יופיע?
אני מנסה להבין את המשפט שלא לחפש זה בא לבד ולא מצליח
מה זה אומר לא לחפש ?
זה פשוט יופיע?
אני מנסה להבין את המשפט שלא לחפש זה בא לבד ולא מצליח
אנונימי
שואל השאלה:
דאמ..
דאמ..
שואל השאלה:
צריך פשוט לנסות להיות לבד וזהו?
צריך פשוט לנסות להיות לבד וזהו?
אנונימי
כן, אין שום דבר רע בלהיות לבד, במיוחד כשיש לך סביבה תומכת.
זוגיות זה מעמסה לא קלה, ואתה גם בסהכ בן 21. צא ותעוף על החיים שלך בלי מחוייבות, למשפחה ומערכות יחסים יהיה את הזמן שלהם
זוגיות זה מעמסה לא קלה, ואתה גם בסהכ בן 21. צא ותעוף על החיים שלך בלי מחוייבות, למשפחה ומערכות יחסים יהיה את הזמן שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
אח יקר אתה תודה
אח יקר אתה תודה
אנונימי
לא מחפשים פשוט, לומדים איך להיות לבד ואם זה יבוא זה יבוא
אהבה לא מחפשים היא באה בזמן הנכון
תתקדם בחיים שלה ואל תתקע על זה ואתה תראה שיותר כיף לך ככה
בנתיים תחיה את החיים כרווק ותהנה מהם
תתקדם בחיים שלה ואל תתקע על זה ואתה תראה שיותר כיף לך ככה
בנתיים תחיה את החיים כרווק ותהנה מהם
האהבה האמיתית שלך תגיע אלייך ברגע הנכון וכרגע תחיי את חייך
תחייה*
שואל השאלה:
אני בן אחי
אני בן אחי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מקווה שאתה צודק אחי..
אני מקווה שאתה צודק אחי..
אנונימי
שואל השאלה:
זה באמת עבד לכם לחכות?
זה באמת עבד לכם לחכות?
אנונימי
hit the gym
תמשיך לחיות את החיים, ברגע שתפסיק לחפש את זה בכל פינה אתה תראה שתבוא אלייך אהבה
מבינה אותך
תוריד טינדר שים שם תמונות יפות ואיכותיות ותכתוב משהו שעון בביו, תנסה להתחיל עם בנות שם.. תנסה אולי יצליח לך.
תוריד טינדר שים שם תמונות יפות ואיכותיות ותכתוב משהו שעון בביו, תנסה להתחיל עם בנות שם.. תנסה אולי יצליח לך.
אנונימית
הרבה פעמים אנחנו חושבים ְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְשאהבה זה דבר חיצוני שצריך לקבל מאנשים מהסביבה שלנו ומבני זוג כדי לקבל אישור על מי שאנחנו, מה שהרבה במיוחד בגילאי נוער שבן אדם שלא אוהב את עצמו תמיד ירגיש לבד לא משנה כמה אנשים הוא יהיה מוקף וגם אם יהיה לו בן/בת זוג.
וזה לא קלישאה לאהוב את עצמך, לראות את עצמך עם הפגמים שלך ועם הכל ולאהוב את עצמך רק שבן אדם יודע מה הערך שלו ומה יש לו לתת הוא מבין שהוא ראוי לאהבה והוא משדר זאת לאחרים ואנשים רוצים להיות בסביבתו כי הוא לא מנסה לקבל אישור מהם הוא יודע מה הוא שווה ואף אחד לא יכול לערער אותו, אני מציעה לך לקחת זמן לעצמך וללמוד לאהוב את עצמך בצורה אמיתית ושלמה בלי רצון לקבל אישור חיצוני ואם הזוגיות היא תגיע אבל אתה לא זקוק לה אתה לא מחוייב בה כדי להרגיש נאהב גם כשאתה "לבד" כי יש לך את עצמך. בהצלחה (:
וזה לא קלישאה לאהוב את עצמך, לראות את עצמך עם הפגמים שלך ועם הכל ולאהוב את עצמך רק שבן אדם יודע מה הערך שלו ומה יש לו לתת הוא מבין שהוא ראוי לאהבה והוא משדר זאת לאחרים ואנשים רוצים להיות בסביבתו כי הוא לא מנסה לקבל אישור מהם הוא יודע מה הוא שווה ואף אחד לא יכול לערער אותו, אני מציעה לך לקחת זמן לעצמך וללמוד לאהוב את עצמך בצורה אמיתית ושלמה בלי רצון לקבל אישור חיצוני ואם הזוגיות היא תגיע אבל אתה לא זקוק לה אתה לא מחוייב בה כדי להרגיש נאהב גם כשאתה "לבד" כי יש לך את עצמך. בהצלחה (:
אנונימית
שואל השאלה:
את מדהימהה תודה
את מדהימהה תודה
אנונימי
חחח בכיף אני משתדלת (:
אני מתרגלת אהבה עצמית גם בעצמי זה תהליך אבל זה לגמרי שווה את זה (אני שומעת פודקאסטים בספוטיפיי על זה ועל מדיטציות שזה גם ממש נחמד ממליצה לך) בהצלחה אלוף (:
אני מתרגלת אהבה עצמית גם בעצמי זה תהליך אבל זה לגמרי שווה את זה (אני שומעת פודקאסטים בספוטיפיי על זה ועל מדיטציות שזה גם ממש נחמד ממליצה לך) בהצלחה אלוף (:
אנונימית
אל תרדוף אחרי זה וזה פשוט יגיע
אנונימי
למה אתה מחפש?, יצא לך פעם לחפש משהו שעות ולא למצוא אותו?, תלמד לשחרר במקום לחפש משהו ספציפי, תכיר אנשים ותתחבר, דברים יזרמו לבד, אהבה וזוגיות הם לא משהו שמחפשים, ואם תחפש אתה רק תעבוד על עצמך שמצאת משהו, הדברים יגיעו בזמן שלהם, תדע ותלמד להיות עצמך, תהיה בוגר וחכם, תכבד ותהייה חביב, אתה תמצא מישהי/ו ככה
פשוט מחכים לזמן הנכון עם לא תרדוף היא תגיע
גם אני במצב הזה
אם יש לך פיתרון תעדכן
בן כמה אתה
אני גם בת 21 ונפלתי רק על בודדים ששיחקו משחקים, אם תרפה מזה יהיה לך פחות כאב ראש וסרטים לאכול, זה בסדר להיות מיואש אבל אי אפשר לכפות על עצמך להכנס לזוגיות או להיות במרדף תמידי לחפש משהי
אנונימית
בן כמה אתה?
לחפש זה לא טוב אהבה באה מהמקום הכי לא צפוי
ומה אומר אני,
מת להתחיל עם מישהי ספציפית ואין לי אומץ.
מרגיש כזה לוזר
מת להתחיל עם מישהי ספציפית ואין לי אומץ.
מרגיש כזה לוזר
אנונימי
זה יבוא מעצמו..אני מבינה אותך לגמרי ואני פה..
לא מחפשים. זה בא לבד
אהבה זה שטויות
בשביל להתחתן עם מישהי לא חייב לאהוב אותה
בשביל להתחתן עם מישהי לא חייב לאהוב אותה
אנונימי
אל תחפש בכוח, אני יודע שזה מייאש, אבל בסוף יבוא או תבוא מישהי
תחכה שמישהי תמצא אותך ולא אתה אותה.
פשוט תפסיק לחפש
מי שמתאים לך יבוא אלייך ..
מי שמתאים לך יבוא אלייך ..
שואל השאלה:
תודה לכולם אתם מהממים!!!
תודה לכולם אתם מהממים!!!
אנונימי
תכתוב לי
הל נעים להכיר
זה יבוא עם הזמן אל תנסה לרוץ ולהפוך את כל העולם בשביל זה! אהבה באה בהמון צורות ואל תדאג גם שלך תגיע אם רק תפסיק לחפש!
גם אני חיפשתי עד שזה פשוט קרה (עם האקס)זוכרת הייתי בוכה שאני רוצה חבר וכולם מסביב היו לא משהו בכלל
וכשנפרדנו כבר עברה תקופה ואמרתי לעצמי שכבר נמאס לי לחפש ואני רוצה לוותר על זה כי אין בנים נורמליים ואז פתאום כשהכי לא קיוויתי ולא ציפיתי הכרתי את חבר שלי שעד עכשיו ביחד :)
גם הוא אגב שנתיים לא היה בזוגיות וסיפר לי שהיה מדבר עם בנות ואז מפסיק כי כולן גם,היו שרוטות ובמקרה יצא שהכרנו אף אחד לא ציפה לכלום בהתחלה ונהיינו ידידים ואחרי זמן כבר נהיינו ביחד :)
פשוט לא לחכות ולא לחפש וזה באמת יבוא בזמן שלו ! תהנה מהחיים שלך תתפתח והכל נטו בשביל עצמך
וכשנפרדנו כבר עברה תקופה ואמרתי לעצמי שכבר נמאס לי לחפש ואני רוצה לוותר על זה כי אין בנים נורמליים ואז פתאום כשהכי לא קיוויתי ולא ציפיתי הכרתי את חבר שלי שעד עכשיו ביחד :)
גם הוא אגב שנתיים לא היה בזוגיות וסיפר לי שהיה מדבר עם בנות ואז מפסיק כי כולן גם,היו שרוטות ובמקרה יצא שהכרנו אף אחד לא ציפה לכלום בהתחלה ונהיינו ידידים ואחרי זמן כבר נהיינו ביחד :)
פשוט לא לחכות ולא לחפש וזה באמת יבוא בזמן שלו ! תהנה מהחיים שלך תתפתח והכל נטו בשביל עצמך
אנונימית
מזדהה ממש
אנונימי
באותו הנושא: