7 תשובות
שואל השאלה:
אממ, לא בדיוק. אף פעם לא באמת היינו ידידים שמדברים. סתם כאילו שני אנשים שמכירים. ושהם בסדר אחד עם השני. אני לא ממש יודע להסביר :/
אממ, לא בדיוק. אף פעם לא באמת היינו ידידים שמדברים. סתם כאילו שני אנשים שמכירים. ושהם בסדר אחד עם השני. אני לא ממש יודע להסביר :/
אנונימי
אני מבינה, ועדיין התשובה דומה
ממה שאני למדתי, עדיף לחבק ולבקש סליחה אם היא לא מגיבה טוב, מאשר לא לעשות כלום.
שואל השאלה:
אז זהו
אני לא יודע אם היא הגיבה טוב או לא
כאילו סתם שנינו שתקנו
אז זהו
אני לא יודע אם היא הגיבה טוב או לא
כאילו סתם שנינו שתקנו
אנונימי
פשוט שיצא לך טבעי, הרי אתם ידידים לא?
שואל השאלה:
חחח כבר הלכתי על זה
אני פשוט לא יודע איך היא מרגישה לגבי זה
אני אולי אנסה ביום הבא שאראה אותה שוב?
חחח כבר הלכתי על זה
אני פשוט לא יודע איך היא מרגישה לגבי זה
אני אולי אנסה ביום הבא שאראה אותה שוב?
אנונימי
לך על זה, אל תפחד! אם היא תרגיש חוסר נעימות אני בטוחה שתגיד
אין סיבה לפחד
ישר כוח ידידי!
אין סיבה לפחד
ישר כוח ידידי!
באותו הנושא: