5 תשובות
בטחח אני התפטרתי אחרי יום כי לא אהבתי את העבודה.
הולכים מנסים מתלכלכים עד שמוצאים את העבודה שאת אוהבת.
הולכים מנסים מתלכלכים עד שמוצאים את העבודה שאת אוהבת.
אני עזבתי אחרי שבוע..
שואל השאלה:
כי אולי למקומות אחרים זה לא יראה טוב
כי אולי למקומות אחרים זה לא יראה טוב
אנונימית
מה הבעיה? נורמלי לגמרי
זה בסדר
באותו הנושא: