5 תשובות
בטחח אני התפטרתי אחרי יום כי לא אהבתי את העבודה.
הולכים מנסים מתלכלכים עד שמוצאים את העבודה שאת אוהבת.
אני עזבתי אחרי שבוע..
שואל השאלה:
כי אולי למקומות אחרים זה לא יראה טוב
אנונימית
מה הבעיה? נורמלי לגמרי
זה בסדר