17 תשובות
לפי איך שנולדת
שואל השאלה:
^^מגדר זה לא מיניות, ואני בטוח שאני סטרייט זה לא העניין
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר תשובות בבקשה?
אנונימי
מזתומרת איך מרגישים? הכוונה שלך היא אולי איך יודעים בוודאות שאתה איקס ולא וואי?
שואל השאלה:
אני לא מבין, אני מצד אחד לא חושב שאני אף פעם אהיה בת אבל אני גם לא רואה איזו סיבה חד משמעית שמעידה על ההרגשה של המגדר שלי, פשוט לא כל כך אכפת לי מזה
אנונימי
^לא נראלי שזה בהכרח לפי המשיכה המינית
שואל השאלה:
^התכוונתי אם אני רגיל, אני לא רוצה להיות בת, זה אמור להיות מספיק לא?
אנונימי
ברור!
שואל השאלה:
^אז אני פשוט מגדר בן נכון?
אנונימי
אתה גם לא חייב להכניס את עצמך להגדרה כלשהי, או נגיד להכריז על זה, אפשרי גם לשמור את זה לעצמך (כל עוד כמובן אתה מצליח להתמודד כאשר החברה מציינת אותך בתור מה שאתה לא מרגיש שהוא אתה) אבל זה כבר תת נושא
אתה המגדר שאתה מגדיר לעצמך לפי הרגשות שלך (אם אתה מרגיש שאתה מזדהה בתור בן, בכל התחומים שזה כולל, אתה בן, ולהפך) (אתהל א צריך אישור מאחרים אגב)
אם אתה אומר שאתה בן אני סומכת על זה
שואל השאלה:
^אני אומר שאני בן ואני ניטרלי לגבי זה ואני אומר שאני לא בת
אנונימי
שואל השאלה:
^^אהה לא ראיתי את העריכה, הבנתי, זה פשוט כל כך מבלבל עכשיו שממציאים הגדרות חדשות
ואם אני ניטרלי פשוט? לא אכפת לי אם קוראים לי בלשון בן, וכן מציק לי אם קוראים לי בלשון בת, יש לי תחביבים רגילים של בן, אבל אין משהו במוח שלי שממש בולט אני בן
אנונימי
לפי המשיכה המינית
שואל השאלה:
^משהו כזה כן, אני פשוט לא מרגיש איזה מגדר אני באמת, מצד אחד אני לא מרגיש בת בוודאות, ומצד שני אין משהו שממש רומז על זה שאני בן, יכול להיות שאם אתה לא חושב על המגדר שלך בכלל ומרגיש בנוח איתו אז אתה בסדר?
אנונימי
אתה בסדר בכל מקרה, גם אם אתה מרגיש שאתה בהגדרה של מגדר ספציפי או לא, או אם אתה מבולבל ולא בטוח, כל אופציה היא בסדר.
במיוחד אם אתה בגיל ההתבגרות זה הגיוני להיות ככה, לא בטוח מה מה אתה, למה אתה נמשך, מה אתה באמת מרגיש, זה נורמלי והרבה אנשים חווים את זה (יש מצב שכולם בעצם)