25 תשובות
אם זה היה בטעות לא נורא,
אבל אם זה בכוונה לא ככ סבבה.
I:
יענו אם היו אומרים לי מה אתה רוצה
אם זאת לא חברה שלי הייתי מרגישה מוזר
והייתי חושבת אולי אני נראת בן או משהו מה קורה כאן
זה לא משנה לי
זה היה מצחיק אותי כי תמיד עושים לי את זה ולפעמים אני עושה כאילו אני גבר כי אומרים לי את זה וזה מצחיק
מעליב כי אני לא נראית כמו גבר בשום צורה
נעלבת
שואל השאלה:
יש שני מינים*
אנונימי
גם מינים וגם מגדרים
שואל השאלה:
לא נכון,מגדרים יש כמה
אנונימי
הייתי מרגיש בסדר
יש שלושה מגדרים במדע!
זכר, נקבה ואנשים שנולדו עם שני אברי המין והם גם זכר וגם נקבה
אנונימית
אויש נו אפילו קונסולה בת מעל ל 14 שנה(wii) יותר חכמה מכם t:
אם זה היה בכוונה בשביל להקניט אותי אז הייתי מתעצבנת אבל אם בטעות אז הכל טוב
שתוק יפיוף^^ קיימים אינטרסקסים
אנונימית
נער ממוצע בן 15
העיקר כתוב לך בביו שאתה לא הומופוב...
אתה לא מציין עובדות,אתה אשכרה הומופוב,םשוט תגיד את זה.
ויש כמה מגדרים ולא רק שניים,יש שני מינים והרבה מאוד מגדרים
פסדר זה נכון גם מין גברי וגם מין נשי זהו אין יותר כל האלגיביטינונבינאריאוטיסטימספגר
כל השטויות שהחסרי מוח האלה ממציאים לא קיימים גבר אישה קוקסינל וזהו.
סליחה אנונימית ;-;
ההתנצלות לא התקבלה
אנונימית
הייתי צוחק על זה
רוב האנשים לא חווים את זה ביומיום אבל אני כן. מה שאני מרגיש כשזה קורה לי זה כאב נפשי ולפעמים גם התחלה של התקף חרדה.
לא ממש אכפת לי
זה קרה לי מלא בגלל שאני טרנס, אז תמיד פונים אליי בלשון נקבה.
זה די פוגע בי וגורם לי להרגיש לא בנוח אבל אני אף פעם לא אומר כלום תמיד חברים שלי מתקנים אותם.
אנונימית
אתה מתכוון בלשון פניה? אני פשוט ארצה למות זה נורא בעיקר כי אני טרנס