4 תשובות
^^
אלה לא מגדרים, יש יותר משניים, אתה בעצמך לא יודע מה זה מגדר, ולא ענית על השאלה.
אני אישית לא א בינארית אבל אני מכירה כמה, יש כאלה שמרגישים לפעמים ככה לפעמים ככה, יש כאלה שמרגישים לא זה ולא זה ויש כאלה שמרגישים גם וגם..
יש הגדרות שונות בתוך הקשת הזאת וכל אחד מוצא אחת שהוא חושב שהכי מתאימה לו (נונ בינארי, גנדרפלואיד וכו)
שמי לורי ממרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני כלפי קהילת הלהט"ב.
עצוב לי לקרוא את התגובות הפוגעניות כלפי הקהילה הא-בינארית.
הזהות המגדרית יכולה להיות מתוך קשת של אפשרויות, כאשר בשני הקצוות נמצאים נשים וגברים סיסגנדרים, כלומר מזדהים במין שסומנו בלידתם. אנשים א-בינאריים, כמו שנשאל, יכולים להרגיש יותר הזדהות עם מגדר אחד או את שניהם באותה מידה או כל שילוב אחר.
לצערי לא אוכל לדעת איך זה מרגיש כיוון שאני אישה סיסגנדרית.
אני מאמינה שלכל אחד הזכות לחיות חיים מאושרים כל עוד לא פוגע באחר,
אשמח אם תחשבו על תגובות הפוגעניות שלכם,
אנא זכרו כי ברשתות החברתיות גולשים בני נוער רבים שחלקם נמצאים בארון וחלקם נמצאים במצוקה.
תגובות כאלה עשויות לגרום להם להרגיש לא לגיטימיים, אנא התחשבו בהם כשאתם כותבים ברשת.
אנו מזמינים את כל מי שנפגע מלהט"בפוביה ברשת לפנות אלינו
בטלפון : 2982* או ווטסאפ: 0586205591
אני דמיבוי, אני תמיד מרגיש יותר גבר ממגדר שלישי