7 תשובות
פדחנים
אנשים דבילים. זה כבר נהיה מוגזם כל הקטע הזה
אנונימית
אנימתה
אנשים ככ משועממים בחיים באמת אין בעיה לא לאהוב קייפופ אבל לעשות דברים כאלה זה כזה ילדותי
אנשים ככ משועממים בחיים באמת אין בעיה לא לאהוב קייפופ אבל לעשות דברים כאלה זה כזה ילדותי
שואל השאלה:
יש לי כמה חברים שנראה לי שאם היה להם רדיט הם היו בסאברדיט הזה
שלחתי להם את הסאברדיט מעניין איך הם יגיבו (אולי הם סוף סוף יורידו רדיט)
יש לי כמה חברים שנראה לי שאם היה להם רדיט הם היו בסאברדיט הזה
שלחתי להם את הסאברדיט מעניין איך הם יגיבו (אולי הם סוף סוף יורידו רדיט)
אנונימי
משתתפת בצערך גם חברות שלי לפעמים יוצאות על קייפופ אבל לא ברמה של זה
נראה לי סתם משועממים שם
אנשים מסכנים ועצובים.
באותו הנושא: