5 תשובות
אין לך מה לעשות את גרה שם. זה שיש פה מלחמה זה לא אשמתך.
תנסי לעלות תוכן ברשתות החברתיות ולעשות הסברה בעד ישראל.
תנסי לעלות תוכן ברשתות החברתיות ולעשות הסברה בעד ישראל.
אני גם גרה בחול עברתי בגיל 12
אני תאמת לא מרגישה כבר מצפון כי אני מבינה שאין לי מה לעשות בנוגע לזה, אני תורמת את חלקי מרחוק, תרמתי כסף לעמותות ולצהל כמה שיכולה, משתדלת לעשות כמה הסברה שאפשר, כל מכר אמריקאי שיש לי אני מספרת לו על הסיטואציה וגורמת לו להיות בצד שלנו חיח
לא חייבים להיות בארץ כדי לעזור
ולא חייבים להרגיש חרא עם זה שאנחנו לא חיים תחת המלחמה
ישראל גם צריכה עזרה מרחוק ואנחנו פה כדי לעשות את זה
אני תאמת לא מרגישה כבר מצפון כי אני מבינה שאין לי מה לעשות בנוגע לזה, אני תורמת את חלקי מרחוק, תרמתי כסף לעמותות ולצהל כמה שיכולה, משתדלת לעשות כמה הסברה שאפשר, כל מכר אמריקאי שיש לי אני מספרת לו על הסיטואציה וגורמת לו להיות בצד שלנו חיח
לא חייבים להיות בארץ כדי לעזור
ולא חייבים להרגיש חרא עם זה שאנחנו לא חיים תחת המלחמה
ישראל גם צריכה עזרה מרחוק ואנחנו פה כדי לעשות את זה
שואל השאלה:
צודקת
איפה את גרה באמריקה?
אני גרה בקפליפורניה
צודקת
איפה את גרה באמריקה?
אני גרה בקפליפורניה
אנונימית
פלורידה לצערי מקווה לעוף מפה ומהר
שואל השאלה:
למה את לא אוהבת?
למה את לא אוהבת?
אנונימית
באותו הנושא: