5 תשובות
אז אל תטוסי
בגלל המצב במדינה?
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
קשה עם זה שהמצב פה ממש קשה ואני טסה להנות בחול
קשה עם זה שהמצב פה ממש קשה ואני טסה להנות בחול
אני מבינה אותך אבל זה לגמרי בסדר לטוס ולחשוב קצת על משהו אחר
בסופו של דבר זה שתחשבי על המצב לא הולך לעזור לאף אחד זה פשוט מדכא
ואולי כשתיהיה בחול תצליחי לחשוב על דברים יותר חיוביים
בסופו של דבר זה שתחשבי על המצב לא הולך לעזור לאף אחד זה פשוט מדכא
ואולי כשתיהיה בחול תצליחי לחשוב על דברים יותר חיוביים
באותו הנושא: