3 תשובות
לא זה לא מוזר פשוט תשמעי שירים ואל תחשבי על זה
הרוב במכון נמצאים שם לבד, בחיים לא ראיתי חבורה שהולכים ואם כן אז הם סתם ילדים מתלהבים, במכון עובדים לא מדברים
כנראה שירגיש מוזר כי התרגלת אבל תתני לזה ניסיון ואל תהיי תלויה באףאחד