7 תשובות
הכי טוב יהיה לבקש מהמאמנים בחדכ
שואל השאלה:
אבל אם אני יבקש מהמאמנים מה להגיד??
אבל אם אני יבקש מהמאמנים מה להגיד??
אנונימית
בעקרון דברי עם מאמן אבל הכי חשוב שתרגישי שאת מתאמת באימון ואוכלת הרבה חלבון אחרת לא יהיה תוצאות חשוב מאוד לאכול אחרת השרירם לא יגדלו
שואל השאלה:
^^אני פחות רוצה להגדיל שרירים אלה יותר להתחטב
^^אני פחות רוצה להגדיל שרירים אלה יותר להתחטב
אנונימית
אני אגיד לך איך זה בחדר כושר שאני הולכת אליו,
המאמנים בעצם בונים תוכנית ראשונה קלאסית בחינם של פול באדי
אם את רוצה לבנות אחרי זה איתם תוכנית ab וכו' אז את יכולה לקבוע איתם אימון פרטי (כי אצלנו המאמנים בחדר כושר הם גם מאמנים פרטיים) והם יבנו לך.. כי לוקח זמן לבנות תוכנית אימונים - לבדוק מה המטרה שלך, כמה ימים את יכולה להתאמן בשבוע וכו'
אז אני לא יודעת אם זה בכל החדרי כושר ככה אבל אצלנו זה ככה
המאמנים בעצם בונים תוכנית ראשונה קלאסית בחינם של פול באדי
אם את רוצה לבנות אחרי זה איתם תוכנית ab וכו' אז את יכולה לקבוע איתם אימון פרטי (כי אצלנו המאמנים בחדר כושר הם גם מאמנים פרטיים) והם יבנו לך.. כי לוקח זמן לבנות תוכנית אימונים - לבדוק מה המטרה שלך, כמה ימים את יכולה להתאמן בשבוע וכו'
אז אני לא יודעת אם זה בכל החדרי כושר ככה אבל אצלנו זה ככה
אם את רוצה להרכיב לעצמך אז את צריכה להתחיל ללמוד ולהרחיב על הנושא הזה, אבל לא יקח יום
שואל השאלה:
^^ אני לא יודעת איך זה אצלנו אבל כן בפעמים הראשונות שהכינו לי תוכנית אימונים פול באדי פשוט באתי ישבנו ודיברנו קצת ופשוט הכינו לי אז להכין אבח להכין לי תוכנית אחרת אני לא יודעת אני באמת יתקשר יום ראשון ואקבע
^^ אני לא יודעת איך זה אצלנו אבל כן בפעמים הראשונות שהכינו לי תוכנית אימונים פול באדי פשוט באתי ישבנו ודיברנו קצת ופשוט הכינו לי אז להכין אבח להכין לי תוכנית אחרת אני לא יודעת אני באמת יתקשר יום ראשון ואקבע
אנונימית
באותו הנושא: