5 תשובות
אולי היא מרגישה מאוד בנוח איתך וכיף לה לדבר איתך בלי קשר לזה שיש לה חבר
לא תמיד, יש כאלו ששומרים על קשר טוב עם הידידים והחברות שלהם גם כשהם בזוגיות
דבר ראשון לא חובה להיות 24/7 עם החבר, להפך, זה בריא להתגעגע קצת
דבר שני היא בטח רוצה להתלונן על איך שהחבר מתנהג/לדבר עליו
שואל השאלה:
כן לרוב השיחות שלנו עליו ועל איך הוא
אנונימי
הבני זוג הם אלה שקובעים את החוקים עם עצמם.
יש אנשים שלדעתם זה מתאים ולדעתם זה לא, זה עניין של תרבות.
אני אישית חושבת שלא מתאים ידידים בזוגיות ולכן כשהייתי בזוגיות לא ככ דיברתי עם ידידים שלי ולחבר שלי לא היו גם.
כנראה שלדעתה זה סבבה וזה או שחבר שלה מסכים איתה, או שהוא סובל בשקט ואם כן אז זה חרא לדעתי.
אנונימית