7 תשובות
היא כנראה עם חבר שלה הרבה לכן היא כותבת פחות
שואל השאלה:
לא נעים לי לכתוב לה
וגם היא הורידה עוקב באינסטגרם לכל הבנים שהיא הייתה עוקבת אחריהם חוץ מבנים מהמשפחה שלה חבר שלה וממני זה לא מוזר?
אנונימי
הבן זוג שלה כנראה אומר לה מה לעשות.. (איכ)
לגבי העוקבים באינסטגרם זה כבר מוזר.. כולה עוקבים
^כן אבל כאן זה קרה אחרי שיש לה חבר, לא סתם ככה פתאום, זה ההבדל
אנונימית
זה קצת מאוחר, אבל לדעתי שזה בגלל החבר החדש שלה.
אולי חבר שלה אמר לה לא לדבר איתך