13 תשובות
תקח מרחק, כשהיא תראה שאתה לא מובן מאליו ולא זמין לה היא תעריך יותר. ככה זה בנות גם בידידות וגם בזוגיות. אסור לתת להן להרגיש בנוח.


שואל השאלה אל תתרגש מהמינוסים, בנות אומרות דבר אחד ונמשכות בלב לדבר אחר. תנסה לצאת גברי ותראה ישועות.
אנונימי
נשמע מפחיד
אתה יכול לקחת מרחק ולראות איך היא מגיבה. לא בקטע של "לגרום לה לראות שאתה לא מובן מאליו" כמו התגובה מעליי, אלא נטו בקטע של לא להעיק.
לשאול לדעתי זה גם סבבה אם זה לא משהוא שאתה עושה כל הזמן
זה לא מביך זה נקרא תקשורת בריאה ומן הסתם שתהיה מודאג אם אתה מרגיש שהיא מתרחקת ממך, אל תהיה כמוה תהיה הבוגר בסיפור
אנונימית
אני חושבת שאם הקשר חשוב לך, אתה אמור לשאול אותה מה נסגר.
אני נוטה להתרחק ממשחקים,
השאלה נחשבת כנורמטיבית לחלוטין.
התעניינות בהתרחקות של אחרים אינה בהכרח הופכת אותך לחסר ביטחון או מביך.
לקחת מרחק
שואל השאלה:
כן ^^
אנונימי
כל הכבוד, גאה בך אח
אנונימי
כן. ידידים זה לא חשוב
חברים זה כן
אנונימית
מה הכוונה מדברת איתי בכוח?
למה אתה חושב ככה?
תגיד דברים שבגללם אתה חושב ככה
תן רוורס קל
תבדוק את השטח
תראה אם היא מתעניינת בך
שואלת מה איתך
למה אתה לא מתקשר לא מדבר
אם תראה שיש רצון מהצד שלה
תבין שאתם בסבבה והכל טוב ואתה סתם בתסביכים
אנונימי
אני אישית הייתי לוקח מרחק לבד אבל בחירה שלך
שואל השאלה:
^^^^^^ האמת שזה נשמע הגיוני ודי נכון, אני אנסה את זה
אנונימי