7 תשובות
אצלי כן
אצלי יש ;(
אף אחד לא לומד מחר כי זה חופש
אנונימית
^ אני כן..
אצלי כו
תלוי בביהס שלך
אצלי אין
אצלי אין
לא
באותו הנושא: