8 תשובות
שואל השאלה:
באסה
באסה
אנונימי
לא( למה באסה??)
לצערי אצלי כן לומדים (אני לומד בטכני)
לא
יהיה רק מ9.10
יהיה רק מ9.10
לא
לא.
לא , יש גשר בין כיפור לסוכות שלושה ימים
באותו הנושא: