4 תשובות
אמנם סיימתי כבר לימודים אבל אני לגמרי בעד זה. אלו שנתיים מאוד מאוד משמעותיות שיקבעו לכם הרבה דברים בעתיד, עדיף להגיע לבית ספר וללמוד מאשר ללמוד בזום כשזה לא נחשב ללמידה.
אם פותחים את התיכונים זה לא טוב,אם לא פותחים זה גם לא טוב
מה כן טוב?
מה כן טוב?
זה בסדר
יש להם בגרות!
יש להם בגרות!
בתור מישהי שביא
חצי מהשכבה שלי בבידוד
רק בכיתה שלי יש 4 חולי קורונה
עם כל הכבוד ללמידה מהבית ספר החיים והבריאות שלנו הרבה יותר חשובים מזה
המורים צריכים לראות איך הם מצליחים ללמד מהבית בצורה נכונה וחוץ מזה שיש הרבה אנשים שמתלוננים על זה שהם לא מצליחים ללמוד מהבית אבל מהשנייה הראשונה של השיעור הם מכבים מצלמות וחוזרים לישון אז מה הם מצפים
חצי מהשכבה שלי בבידוד
רק בכיתה שלי יש 4 חולי קורונה
עם כל הכבוד ללמידה מהבית ספר החיים והבריאות שלנו הרבה יותר חשובים מזה
המורים צריכים לראות איך הם מצליחים ללמד מהבית בצורה נכונה וחוץ מזה שיש הרבה אנשים שמתלוננים על זה שהם לא מצליחים ללמוד מהבית אבל מהשנייה הראשונה של השיעור הם מכבים מצלמות וחוזרים לישון אז מה הם מצפים
באותו הנושא: