5 תשובות
זה לוחץ קצת הייתי מרגישה כאילו הם לחוצים עלינו וזה מה זה לא הקטע שלי כל אחת ומה שהיא מרגישה אבל עדיף לאט לבד ובטוח עד שהיא תהיה בטוחה בקשר שלכם
לא, הייתי בןרחת גם אם הוא היה נכי חמוד בארץ
זה נורא מלחיץ, זה כאילו אתה מחייב אותה להפוך את זה לרשמי ולדעתי קודם אתה צריך לראות את ההורים שלה ואז הפוך
שואל השאלה:
מדוע מרתיע? יש סיבה לזה?
אנונימי
אותי אישית זה היה מרחיק קצת