5 תשובות
פשוט תסעי אליהן באוטובוס
שואל השאלה:
לא מסכימים לי לנסוע באוטובוס לבד בלילה
בהלוך אין בעיה אבל בחזור אין מי שיחזיר אותי
לא מסכימים לי לנסוע באוטובוס לבד בלילה
בהלוך אין בעיה אבל בחזור אין מי שיחזיר אותי
אנונימית
רבע שעה זה לא סיפור גדול, מה הבעיה ליסוע באוטובוס או באוטו כל פעם שתפגשי עם חברות?
לי אישית יש רק חברה אחת בשכונה, וכל השאר מפוזרות. מתאמצים קצת ונוסעים באוטובוס.
לי אישית יש רק חברה אחת בשכונה, וכל השאר מפוזרות. מתאמצים קצת ונוסעים באוטובוס.
שואל השאלה:
כי קניון וכאלה זה הוצאות, אנחנו רוצות להיות בחוץ לעשות הליכות לשבת לדבר לא כל יום ללכת לקניון ולקולנוע אנחנו לא יכולות לבקש מהורים שלנו כל יום מאה שקל
כי קניון וכאלה זה הוצאות, אנחנו רוצות להיות בחוץ לעשות הליכות לשבת לדבר לא כל יום ללכת לקניון ולקולנוע אנחנו לא יכולות לבקש מהורים שלנו כל יום מאה שקל
אנונימית
שואל השאלה:
^בהלוך אין בעיה לנסוע באוטובוס, הבעיה היא החזור כי לא מסכימים לי לנסוע באוטובוס לבד בלילה והורים שלי לא יוכלו להחזיר אותי מסיבה אישית
^בהלוך אין בעיה לנסוע באוטובוס, הבעיה היא החזור כי לא מסכימים לי לנסוע באוטובוס לבד בלילה והורים שלי לא יוכלו להחזיר אותי מסיבה אישית
אנונימית
באותו הנושא: