8 תשובות
תגיד שאתה לא בעניין של קשר ושלא באלך לבזבז לה תזמן
תסביר לה את מה שהסברת בשאלה זה נראה מכבד
שואל השאלה:
אבל זה נשמע כמו תירוץ לא?
נשמע שהיא גם ממש רצתה שזה יעבוד ואנחנו בקושי מכירים אז בכלל לא נעים לי והיא בסך הכל נראית בן אדם ממש אחלה פשוט זה לא יקרה ולא יודע איך להבהיר את זה בצורה לא מעליבה ושלא יישמע כמו תירוץ,הרי אם אני אומר לה שהיא נראית אחלה בן אדם והכל זה נשמע כאילו אני סתם מנסה לגרום לה להרגיש טוב לפני דחייה
אבל זה נשמע כמו תירוץ לא?
נשמע שהיא גם ממש רצתה שזה יעבוד ואנחנו בקושי מכירים אז בכלל לא נעים לי והיא בסך הכל נראית בן אדם ממש אחלה פשוט זה לא יקרה ולא יודע איך להבהיר את זה בצורה לא מעליבה ושלא יישמע כמו תירוץ,הרי אם אני אומר לה שהיא נראית אחלה בן אדם והכל זה נשמע כאילו אני סתם מנסה לגרום לה להרגיש טוב לפני דחייה
אנונימי
זה לא משמע כמו תירוץ זה פשוט האמת היא תבין נראלי
זה לא תירוץ זאת האמת והיא אמורה לקבל את זה לא כולם מתאמים לצאת עם כולם
בני כמה אתם ומה הסיבה
אנונימית
שואל השאלה:
17,אני דתי והיא חילוניה ואני רואה את עצמי נשוי למישהי דתיה ומקים בית דתי עם חינוך תורני והכל ואני לא רוצה סתם שזה יהיה משחק ושנהיה ביחד אם אני יודע שממילא בסוף לא נתחתן
מצד שני אין בה שום דבר רע/פסול פשוט זה לא העתיד שלי אז אני רוצה להבהיר לה שזה לא משהו שלא בסדר בה
17,אני דתי והיא חילוניה ואני רואה את עצמי נשוי למישהי דתיה ומקים בית דתי עם חינוך תורני והכל ואני לא רוצה סתם שזה יהיה משחק ושנהיה ביחד אם אני יודע שממילא בסוף לא נתחתן
מצד שני אין בה שום דבר רע/פסול פשוט זה לא העתיד שלי אז אני רוצה להבהיר לה שזה לא משהו שלא בסדר בה
אנונימי
בדיוק מה שכתבת כאן-תכתוב לה. שזה לא פגם בה פשוט השוני בינכם וחבל על הזמן של שניכם.מאד מאד לגיטמי מה שכתבת במיוחד אם אתה דתי והיא חילוניה.
באותו הנושא: