6 תשובות
גיטרה
שואל השאלה:
אבל כאילו יש לי פלאפון ממש גרוע, קניתי אותו ב500 שקל
אנונימי
אני לא מבין ממש אבל אם יש לך גיטרה סבבה לך על טלפון והפוך
שואל השאלה:
אין לי גיטרה אקוסטית יש לי גיטרה קלאסית טובה
אנונימי
הממ, לך על גיטרה לפי דעתי
תלוי כמה אתה צריך טלפון חדש.
אם הוא בלאגים ובקושי זז או שיש לו חרא בטרייה אז כדאי להשקיע בטלפון חדש.
אם לא אז גיטרה.