11 תשובות
אם את לא יכולה לנגן עליה כמו שצריך יותר אז כן, ברור
שואל השאלה:
אבל זה רק באקורדים מסוימים ואם אני מנגנת רק תווים בודדים היא נשמעת טוב
אבל זה רק באקורדים מסוימים ואם אני מנגנת רק תווים בודדים היא נשמעת טוב
אנונימית
אבל בסופו של דבר זה מפריע לך לנגן ומגביל אותך
שואל השאלה:
טוב צודקת זה מאוד מעצבן
סתם לקחתי אותה לתיקון נראה לי לא יודעת מה עשו שם
טוב צודקת זה מאוד מעצבן
סתם לקחתי אותה לתיקון נראה לי לא יודעת מה עשו שם
אנונימית
שמעי גיטרה זו הוצאה אבל אם את באמת לא מצליחה לנגן כמו שצריך ואת משתמשת בגיטרה לא מעט חבל סתם לסבול איתה
כמה זמן את מנגנת ? יכול להיות שזה סתם טכניקה לא משהו
שואל השאלה:
אני מנגנת שבע שנים
אני מנגנת שבע שנים
אנונימית
^באמת נשמע מוזר... אני חושב שאל תמהרי לקנות אבל שווה ללכת לבדוק אם זו עדיין בעיה אם את מנגנת על גיטרה אחרת.
אם הבעיה נפטרת על גיטרה אחרת אז כן אולי כדאי...
ניסית לשים אותה בsetup ?
אם הבעיה נפטרת על גיטרה אחרת אז כן אולי כדאי...
ניסית לשים אותה בsetup ?
שואל השאלה:
היא הייתה בסט אפ ועדיין מזמזמת לפעמי
במיתר הרביעי וחמישי בעיקר
כאילו לפני זה המצה היה יותר גרוע או שזה בגלל שלא ניגנתי עלייה די הרבה זמן
היא הייתה בסט אפ ועדיין מזמזמת לפעמי
במיתר הרביעי וחמישי בעיקר
כאילו לפני זה המצה היה יותר גרוע או שזה בגלל שלא ניגנתי עלייה די הרבה זמן
אנונימית
מוזר... בכל מקרה בהצלחה! אגב לקנות מכל מקום חוץ מכלי זבל
שואל השאלה:
נראה לי דווקא קניתי אותה שם חחח
נראה לי דווקא קניתי אותה שם חחח
אנונימית
באותו הנושא: