4 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי את הבוחן והיה לי נדיר!! הצלחתי בהכל
עשיתי את הבוחן והיה לי נדיר!! הצלחתי בהכל
אנונימית
הטיפ שלי זה קודם כל תסמכי על עצמך ותאמיני בעצמך..כי המון דברים תלויים באמונה עצמית:)
וטיפ נוסף זה לחזור על כל המשפטי מעגל, ממש ללמוד אותם בעל פה..כדי שבזמן הבוחן הם כולם יעלו לך ויעזרו לך לבנות דרך כדי להגיע לפיתרון.
המון בהצלחה יקירה:)
וטיפ נוסף זה לחזור על כל המשפטי מעגל, ממש ללמוד אותם בעל פה..כדי שבזמן הבוחן הם כולם יעלו לך ויעזרו לך לבנות דרך כדי להגיע לפיתרון.
המון בהצלחה יקירה:)
אם יש לך אפשרות ללמוד עם מישהו שיודע תנסי,מורה פרטית, אתר gool ויש סרטונים ביוטיוב תראי איך פותרים
אלופה אחותי כל הכבוד
באותו הנושא: