4 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי את הבוחן והיה לי נדיר!! הצלחתי בהכל
אנונימית
הטיפ שלי זה קודם כל תסמכי על עצמך ותאמיני בעצמך..כי המון דברים תלויים באמונה עצמית:)
וטיפ נוסף זה לחזור על כל המשפטי מעגל, ממש ללמוד אותם בעל פה..כדי שבזמן הבוחן הם כולם יעלו לך ויעזרו לך לבנות דרך כדי להגיע לפיתרון.

המון בהצלחה יקירה:)
אם יש לך אפשרות ללמוד עם מישהו שיודע תנסי,מורה פרטית, אתר gool ויש סרטונים ביוטיוב תראי איך פותרים
אלופה אחותי כל הכבוד