23 תשובות
להשמיד אותם
לטבוח בהם עד התינוק האחרון . לא להשאיר זכר לעמלק
לגרש אותם, זה מגיע להם וחוץ מזה יש להם מלא מקומות להיות בהם, לנו אין שום מקום חוץ מישראל
ראינו מה קרה כשרצו לתת שליטה לרשות הפלסטינית לאנשים האלה אין ליטרלי את היכולת להקים מדינה יציבה ולא מדינת טרור, הם לא רוצים מדינה בשטח עזה הם רוצים את המדינה שלך. הם לא מכחישים את זה והם ניסו להשיג את זה ב 7/10.
אז אתה יכול לחשוב כמה שאתה רוצה שהסכם שלום איתך יביא לשלום ונחת ליהודים, אבל גם לפני הטבח בשבת היה לנו הסכם שלום איתם ותראה איפה אנחנו עכשיו
שואל השאלה:
אם נשמיד אותם כל מדינות ערב יהיו נגדנו ונאבד כמעט כל תמיכה עולמית
אנונימי
שואל השאלה:
לא היה הסכם שלום
אנונימי
או 2 מדינות ל2 עמים, שהוא לא עד כדי כך ריאליסטי כי יש שטחים ששני העמים ירצו (ירושליים למשל)
או, וזאת האופציה היותר טובה, מדינה פדרלית אחת אך עם כמה שלטונות בתוך המדינה, כמו ארהב.
הכלכלה תהיה משותפת בין כולם ויהיה חוק פדרלי משותף, אבל יהיה למשל שלטון על החלק ההלכתי במדינה, כי אי אפשר להתעלם מאנשים שרוצים שישראל תפעל לפי חוקי הדת, ויהיה חלק פלסטיני, וחלק יהודי, וחלק משותף, וכמה חלקים שנצטרך.
זאת שיטה שלא מדברים עליה כי היא לא מוכרת, אבל היא ממש ריאלסיטית וטובה בעיניי
אגב, התת-שלטונות לא יהיו גיאוגרפיים, כדי שלמשל בחור חילוני שגר באיזור שיהיה הלכתי לא יהיה מחוייב לחוקי ההלכה, התת-שלטונות יוחלטו על פי כל אחד מהאזרחים, בטח במשרד הפנים
אף אחד לא מדבר על השמדה. אבל להגיע איתם להסכמי שלום פעם אחרי פעם לא מוביל לשום מקום חוץ מסבל וכאב ליהודים, כמות הפעמים שהם עשו פה פיגועים ואנחנו היהודים "סלחנו" להם כי אם הממשלה לא תצא למלחמה ותשמיד את האויב, מי יעשה את זה? למה רק לאחר הטבח המדינה פתחה עיניים ורק עכשיו היא עוצרת מחבלים שביצעו פיגועים?
^ לא להשמיד את כל מדינות ערב,
רק את החיות בעזה בלי להשאיר זכר.
ואת הערבים בשטחים ימח שמם וזכרם.

את ערביי ישראל אפשר לקנות איזה אי.
לאכלס אותם שם ובמשך איזה 8 שנים לעזור להם כלכלית עד שנתנתק מהם.
ותעשו שם מה שבא לכם.
אחרי שהוצאנו אותם לשרוף פה מסגד מסגד,
כפר , כפר .
לא להשאיר זכר ערבי מקללת הערבים במדינה הזאת.
אבל אין לנו ממשלה עם ביצים פה בשביל זה
אי אפשר לעשות איתם שלום, ניסינו המון פעמים.
לא צריך לרחם עליהם, אבל גם לא צריך להשמיד אותם כי אם נשמיד קהילה של מעל שני מיליון אנשים נהרוס לעצמו את המוניטין לגמרי. אם לאיראן או ללבנון או לכל מדינה מוסלמית אחרת אכפת מהם, שיקחו אותם בעצמם
שואל השאלה:
מעניין
אנונימי
מלכת נרניה.
אין לנו מוניטין ממזמן.
לארצות הברית אין מוניטין מהרגע שהם נוסדו והם חיים עד היום, כי הם לא דופקים חשבון
leo666^^^ מה שאמרת כל כך לא מופרך
מופרך באיזה קטע
איך זה נראה לך הגיוני לקחת את כל הערבים בישראל ולאכלס אותם באי?
יש איים די גדולים בעולם אם לא ידעת
זה לא נשמע אפשרי בלי קשר לכמות האיים בעולם
אז אם אין פתרון הומני.
אז משרפות
שואל השאלה:
כן ואיך תזיזו 3 + מיליון איש
אנונימי
שואל השאלה:
אתה טרול או סתם יש לך בעיה שכלית?
אנונימי
לא טרול בכלל.
אין לי ערך חיים לעם הערבי וזכותי
זה שאתה שמאלני שמת על ערבים לא אשמתי
ללכת לישון. באמת לא צוחקת. כול האמריקאים האלה עכשיו woke תחזרו לישון אם ככה אתם מתעוררים לילה טוב