10 תשובות
אין פתרון משום שאף צד לא מוכן להתפשר על הדברים שחשובים לו ובצדק.
אין מה לעשות לצערינו
אין מה לעשות לצערינו
שיפסיקו לרצוח אנשים חפים מפשע ואז נוכל אולי לשבת איתם לנהל דיון נורמלי
אנונימית
מכות בין בן גביר למחמוד עבאס מי שמנצח מקבל את המדינה
אני חושב שצריך לאגד את כל מנהיגי הדת היהודיים, מוסלמים נוצרים ועוד, חוקרי דת והיסטוריונים אובייקטיבים ולא כאלה שמשתייכים למפלגה מסוימת או ארגון מסוים (לערוך בדיקה יסודית) במשך כמה חודשים להגיע למסקנות בנוגע לבעלות היסטורית ומדינית על האדמה גם אם יהיה צורך להביע ספקות לגבי דברים שאנחנו מאמינים בהם כיום
לא יה שום פיתרון עם הערבים.
כל פעם שיש שיחות הם מסרבים לכל דבר שמציעים להם.
הערבים רוצים את כל המדינה ושהיהודים יו בים או בתוך האדמה.
כל פעם שיש שיחות הם מסרבים לכל דבר שמציעים להם.
הערבים רוצים את כל המדינה ושהיהודים יו בים או בתוך האדמה.
חזרה בתשובה ומשיח.
אנונימי
אין פתרון, כל עוד הממשל בשני הצדדים הוא ימני קיצוני.
הפיתרון מתחיל בהבנת שורש הבעיה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שכרגע הם נמצאים בשטחי ארץ ישראל, יש מי שיאמר שהבעיה הייתה שלא קיימו את ציווי התורה: ואם־לא תורישו את־ישבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעיניכם ולצנינם בצדיכם וצררו אתכם על־הארץ אשר אתם ישבים בה: (במדבר פרק לג פסוק נה). מצד שני לא הייתה הסכמה אצל גדולי ישראל שעת הקמת המדינה הייתה מכוח ציווי אלוקי, כי יש גמרא בכתובות קיא. "ורב יהודה כתיב קרא אחרינא (שיר השירים ב, ז) הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם בְּנוֹת יְרוּשָׁלִַם בִּצְבָאוֹת אוֹ בְּאַיְלוֹת הַשָּׂדֶה וגו' ורבי זירא ההוא שלא יעלו ישראל בחומה ורב יהודה השבעתי אחרינא כתיב ורבי זירא ההוא מיבעי ליה לכדרבי יוסי ברבי חנינא דאמר ג' שבועות הללו למה אחת שלא יעלו ישראל בחומה ואחת שהשביע הקדוש ברוך הוא את ישראל שלא ימרדו באומות העולם..." כלומר זה היה איסור בזמנו והמצב עכשיו הוא תוצאה של בדיעבד.
כתוב בזוהר הקדוש שעל כל שנה שהיה ישמעאל חי עד שעשה ברית מילה (היה בן 13) קיבלו צאצאיו 100 שנים זכות על ארץ ישראל, אבל כמו שמילתם אינה שלימה שאינם מקיימים פריעה ומציצה כך חלקם בארץ לא שלם (כפי הנבואה "ושממו עליה אויבכם" (ויקרא כו לב) - ארץ ישראל לא תיתן מפירותיה לגוים כשישראל לא בארצם). בשנת 648 התחיל שלטון מוסלמי בארץ ישראל, 1300 שנה אחרי בשנת 1948 הוקמה מדינת ישראל והשממה פרחה ככל שעלו יהודים.
לסיכום, הפיתרון, הוא הבנה שעלינו להצדיק את זכותנו על הארץ כבני הקב"ה שהעולם שלו ובוחר למי לתת את הארץ ולרצות שישלח את המשיח שיגאל אותנו מגלות הארץ וגלות הדעת בדורות האחרונים.. אם יש עוד שאלות בנושא אשמח לענות גם בפרטי למי שירצה.
כתוב בזוהר הקדוש שעל כל שנה שהיה ישמעאל חי עד שעשה ברית מילה (היה בן 13) קיבלו צאצאיו 100 שנים זכות על ארץ ישראל, אבל כמו שמילתם אינה שלימה שאינם מקיימים פריעה ומציצה כך חלקם בארץ לא שלם (כפי הנבואה "ושממו עליה אויבכם" (ויקרא כו לב) - ארץ ישראל לא תיתן מפירותיה לגוים כשישראל לא בארצם). בשנת 648 התחיל שלטון מוסלמי בארץ ישראל, 1300 שנה אחרי בשנת 1948 הוקמה מדינת ישראל והשממה פרחה ככל שעלו יהודים.
לסיכום, הפיתרון, הוא הבנה שעלינו להצדיק את זכותנו על הארץ כבני הקב"ה שהעולם שלו ובוחר למי לתת את הארץ ולרצות שישלח את המשיח שיגאל אותנו מגלות הארץ וגלות הדעת בדורות האחרונים.. אם יש עוד שאלות בנושא אשמח לענות גם בפרטי למי שירצה.
או אנחנו או הם
פיתרון 0 המדינות: אנרכיה.
אבל זנ לא פרקטי כרגע, אז אני מציע סיפוח (אנשלוס) ומתן אזרחות לערביי יהודה ושומרון.
אבל זנ לא פרקטי כרגע, אז אני מציע סיפוח (אנשלוס) ומתן אזרחות לערביי יהודה ושומרון.