32 תשובות
לזרוק אותם לים וזהו
מחריד
ערבים לחוץ לארץ
יהודים בישראל
וזהו
ערבים לחוץ לארץ
יהודים בישראל
וזהו
לזרוק אותם לאוקיינוס הכי רחוק
שזה שטויות בלי להעליב. לא חידשת כלום רק סיבכת. הפתרון הוא לקחת שליטה על הכל וכל מי שמתנגד לאומית למדינה להעיף אותו ואם הוא נלחם להרוג . לא עושים שלום עם מחבלים ולא מוותרים על שטחים עזה ושטחי הרשות עושים צרות
לקחנו להם את המדינה סתמi
אני לא מעוניינת להתחיל שיח על זה כי אני עונה על מלא שאלות כאלה במקביל כי כולם הצביעו ביבי חח בקיצור ככה אני חושבת מוזמנים לשים מינוס
אני לא מעוניינת להתחיל שיח על זה כי אני עונה על מלא שאלות כאלה במקביל כי כולם הצביעו ביבי חח בקיצור ככה אני חושבת מוזמנים לשים מינוס
אנונימית
^למה מאנונימית. וממתי הייתה מדינה פלסטינאית
מאנונימיות כי אני לא רוצה שיצאו עליי וידעו מי אני ויתחילו לצאת עליי בפרטי
אנונימית
למה שיצאו עלייך? אם את מאמינה למה שאת אומרת ובטוחה בדעתך ויש לך הוכחות לדברייך
למה שתפחדי יקירה?
או שמא את חוששת כי הצדק איתנו?
למה שתפחדי יקירה?
או שמא את חוששת כי הצדק איתנו?
לא לא חוששת משום דבר אני מאמינה בדעה שלי אני לא רוצה שילדים שאין להם מושג ויודעים קצת מהדעה של ההורים שלהם יתחילו לדבר איתי שטויות
אנונימית
אם זה ככה אז הישוב שלי שנמצא על הגבול הירוק ביהודה ושומרון שכולל 300 משפחות ומעל 2500 איש יעבור לפלסטינאים לשטח שמעולם לא נחשב פלסטיני!
מדהים. רעיון באמת מהטובים ששמעתי
מדהים. רעיון באמת מהטובים ששמעתי
^^אנונימית,
באמת.. בושה. אם ככה את חושבת, אז צאי מהמדינה, לא צריכים אנשים שרוצים להעיף אותנו מפה, בתוך המדינה שלנו, יש מספיק כאלה ברחבי העולם. לא טוב לך, לכי. את חושבת שלקחנו להם את המדינה? אז אל תקחי חלק בלקחת את המדינה, ולכי מפה.
באמת.. בושה. אם ככה את חושבת, אז צאי מהמדינה, לא צריכים אנשים שרוצים להעיף אותנו מפה, בתוך המדינה שלנו, יש מספיק כאלה ברחבי העולם. לא טוב לך, לכי. את חושבת שלקחנו להם את המדינה? אז אל תקחי חלק בלקחת את המדינה, ולכי מפה.
היי ביהודה ושומרון גרים 600 אלף אנשים ככה שהוציא את כולם זה שטות
יודע מה אתה צודק אני רוצה ללכת מהמדינה וצריכה תראה מה הולך מסביבך!!!!
אנונימית
גברת "אנונימית" האם את מודעת לעובדה שמעולם לא הייתה כאן מדינה ערבית/פלסטינית! שהם מעולם לא שלטו כאן.
שאומנם קראו למדינה פלשתינה אבל השלטון האחרון שהיה פה הוא טורקי ואחריו בריטי.
המדינה הזאת היא שלנו בלבד!
אין לנו מקום אחר וזאת עובדה.. תראי מה קרה ליהודים כשלא הייתה לנו מדינה.
תחשבי מה יקרה אם בנוסף לכל האנטישמיות בעולם גם אנחנו ניהיה נגד זה.
זה יהיה הסוף של מדינת ישראל ושל היהודים
שאומנם קראו למדינה פלשתינה אבל השלטון האחרון שהיה פה הוא טורקי ואחריו בריטי.
המדינה הזאת היא שלנו בלבד!
אין לנו מקום אחר וזאת עובדה.. תראי מה קרה ליהודים כשלא הייתה לנו מדינה.
תחשבי מה יקרה אם בנוסף לכל האנטישמיות בעולם גם אנחנו ניהיה נגד זה.
זה יהיה הסוף של מדינת ישראל ושל היהודים
כולם פה יוצאים עליי מעדיפה לא לענות עד שיבוא האחד החכם ויעשה פה סדר.
אנונימית
לא יוצאים עלייך, אין צורך להתמסכן..
אבל למילים שלך יש הרבה משמעות
ואנשים בוחרים להגיב לזה בצדק כי הנושא פה הוא גם על עתידם.
אבל למילים שלך יש הרבה משמעות
ואנשים בוחרים להגיב לזה בצדק כי הנושא פה הוא גם על עתידם.
עלק להתמסכן יופי אני יודעת שלמילים שלי יש הרבה משמעות אמנם במדינה עצמה לא.. אבל אני שמחה שפה כן ועתידינו כרגע מתרסק למה ובגלל מי!? בגלל הממשלה שחושבת כמוכם אז בואי
אנונימית
מזה יבוא האחד שיעשה פה סדר
לך בעצם אין תשובות
וזה בסדר גם את מושפעת מדעות הורייך ומחדשות
ולכן גם להגיד את דעתך כמו שצריך את לא יודעת
זה לא הופך אותך לאדם רע אבל אל תצהירי דברים שאין לך ביסוס להם אלא רק התחמקות
שבת שלום
לך בעצם אין תשובות
וזה בסדר גם את מושפעת מדעות הורייך ומחדשות
ולכן גם להגיד את דעתך כמו שצריך את לא יודעת
זה לא הופך אותך לאדם רע אבל אל תצהירי דברים שאין לך ביסוס להם אלא רק התחמקות
שבת שלום
אני בוחרת לא לענות בגלל שיש פה אנשים כמוך אתם לא מכירים אותי שחררו כבר.. כאילו מה נסגר איתכם?!
אנונימית
יאללה לכי. אנשים כמוך רק מסבכים אותנו יותר..
אני אשמח לשמוע את דעתך בנושא, אבל את חייבת להבין שלא היה פה מדינה פלסטינית, השטח היה שטח אפור, שהיה בשליטת הבריטים.
לאחק תכנית החלוקה (שהערבים לא הסכימו לה.. חשוב לציין) הערבים פתחו במלחמה נגדנו. וניצחנו. ופתחו עלינו שוב, ושוב ניחצנו, ופתחו שוב, ותנחשי מה קרה? ניחצנו. ואז החזרנו שטחים בתמורה ל"שלום" (שלאחר מכן, הערבים שברו אותו) מה שאמרתי עד עכשיו זה היסטוריה. עכשיו השאלה אם את בוחרת להסתכל על הערבים בתור הנרצחים המסכנים, או שמא שהם רצו לרצוח אותנו וכשלו בזה.
אני אשמח לדבר איתך על זה, ואני רוצה להחכים ולהכיר נקודות מבט חדשות. אבל את חייבת להדבק לעובדות, ואי אפשר להגיד משפטים חסרי ביסוס כמו "הם כמו היהודים בשואה" (לא אמרתי שאת אמרת את זה, אבל אני מכיר כמה שאומרים אתזה, משפחה לצערי.. עצוב שזה מה שהם חושבים..) הפלסטינים לא סובלים כאן. והפוך, אם תהיה כאן באמת מדינה פלסטינית, הם יתפללו לישראל שתחזור, המנהיגים של הפלסטינים יהפכו את המקום הזה לאיראן.
אני אשמח לשמוע את דעתך בנושא, אבל את חייבת להבין שלא היה פה מדינה פלסטינית, השטח היה שטח אפור, שהיה בשליטת הבריטים.
לאחק תכנית החלוקה (שהערבים לא הסכימו לה.. חשוב לציין) הערבים פתחו במלחמה נגדנו. וניצחנו. ופתחו עלינו שוב, ושוב ניחצנו, ופתחו שוב, ותנחשי מה קרה? ניחצנו. ואז החזרנו שטחים בתמורה ל"שלום" (שלאחר מכן, הערבים שברו אותו) מה שאמרתי עד עכשיו זה היסטוריה. עכשיו השאלה אם את בוחרת להסתכל על הערבים בתור הנרצחים המסכנים, או שמא שהם רצו לרצוח אותנו וכשלו בזה.
אני אשמח לדבר איתך על זה, ואני רוצה להחכים ולהכיר נקודות מבט חדשות. אבל את חייבת להדבק לעובדות, ואי אפשר להגיד משפטים חסרי ביסוס כמו "הם כמו היהודים בשואה" (לא אמרתי שאת אמרת את זה, אבל אני מכיר כמה שאומרים אתזה, משפחה לצערי.. עצוב שזה מה שהם חושבים..) הפלסטינים לא סובלים כאן. והפוך, אם תהיה כאן באמת מדינה פלסטינית, הם יתפללו לישראל שתחזור, המנהיגים של הפלסטינים יהפכו את המקום הזה לאיראן.
עשיתי סדר? אשמח שתשלחי לי הודעה בפרטי, זה נושא שצריך לייחס לו חשיבות..
בעיקרון אי אפשר לעשות עם זה כלום..
גם אם מחר בבוקר אנחנו קמים ומחליטים לשרוף את כולם לגרש אותם לים או ווטאבר שהציעו פה אי אפשר לעשות את זה בגלל שזה יגרום לנו להיראות רע בעולם ואנחנו מאוד (!!) תלויים בסיועיי חוץ מארהב ועוד מדינות. חוץ מזה שאם נעשה משהו כזה תהיה פה מלחמת יום כיפור שנייה ואנחנו לא מוכנים לזה בשיט בטח שלא במצב שהמדינה נמצאת בו כרגע.
בקיצור אין פתרון לדבר הזה כרגע לא לימין ולא לשמאל
גם אם מחר בבוקר אנחנו קמים ומחליטים לשרוף את כולם לגרש אותם לים או ווטאבר שהציעו פה אי אפשר לעשות את זה בגלל שזה יגרום לנו להיראות רע בעולם ואנחנו מאוד (!!) תלויים בסיועיי חוץ מארהב ועוד מדינות. חוץ מזה שאם נעשה משהו כזה תהיה פה מלחמת יום כיפור שנייה ואנחנו לא מוכנים לזה בשיט בטח שלא במצב שהמדינה נמצאת בו כרגע.
בקיצור אין פתרון לדבר הזה כרגע לא לימין ולא לשמאל
לתת להם סיכוי אמיתי של שותפות בין ערבים ליהודית אבל להגיב בקיצוניות שידעו שהם משפיעים על הכפר שלהם, שמחבל ידע שאם הוא עושה פיגוע המשפחה שלו מגורשת מכאן, הכפר מקבל חודש עונש בלי חשמל וסגר כללי של חודש על הכפר
לא סביר
אנונימית
רק פשרה
אסור לתת להם ריבונות, מעבר לסיכון העצמאות של מדינתו היקרה, השלטונות שלהם ישללו זכויות לאזרחים במדינה הפלסטינית, צריך לספח את יהודה ושומרון, להרחיב את גבולות המדינה על ידי כיבוש וסיפוח ולתת תושבות לפלסטינים שוחרי השלום
רעיון טוב אבל מה לגבי ירושלים חברון זה הדברים הבעייתים
וזה יעלה הון תועפות
שואל השאלה:
מי שאומר לספח את *כל* יהודה ושומרון - מה תעשו עם 2.5 מיליון הפלסטינים שגרים בשטחים?
מי שאומר לספח את *כל* יהודה ושומרון - מה תעשו עם 2.5 מיליון הפלסטינים שגרים בשטחים?
אנונימי
רובם יעזבו לבד כאשר יסופח השטח
שואל השאלה:
לאן? אף אחד לא יפתח את הגבול בשבילם.
לאן? אף אחד לא יפתח את הגבול בשבילם.
אנונימי
מדינות האיחוד האירופי מחויבות לקבל ולטפל בפליטים