13 תשובות
אני בן 18 ועוד לא חחח
לא, גם אני לאxd^
אני בגיל 10
אני עדיין לא התנשקתי.. ואני 17
היתנשקתי נשיקה ראשונה עם חברה שלי שהייתה לי בגן
חחח נשבע
חחח נשבע
לא למה שזה יהיה נורא זה אפילו מוקדם חח
אני מרגישה סופר סאחית עכשיו
אנונימית
נורא כי זה מוקדם מדיי או נורא כי זה מאוחר מדיי?
אנונימית
זו בסך הכל נשיקה, זה ממש לא מוקדם מידי או מאוחר מידי, כולה נשיקה.
גם אנוכי אותו דבר
אנונימי
נורמלי
ממש לא יש אנשים שבני 20 לא מתנשקים אין לזה גיל
אנונימית
באותו הנושא: