9 תשובות
כן
שיר נחמד וזה אבל לא יכולה לשמוע אותו כבר
לא, אומנם אישית פחות מתחברת לסגנון אבל לא סתם שמים אותו כל כך הרבה, הוא מתאים מאוד לתקופה
אני חא חושבת שהוא "אוברייטד"
הרבה מאוד כן
לא יכולה לשמוע את זה כבר.
הכי אוברייטד אוהבים תשיר רק בגלל שיגל אושרי מצחיק בטיקטוק אבל השיר לא וואו
זה לא אוברייטד, זה אובר חרוש.
כן
מרוב שמדברים עליו כן
בחיים לא שמעתי אותו