9 תשובות
כן
שיר נחמד וזה אבל לא יכולה לשמוע אותו כבר
שיר נחמד וזה אבל לא יכולה לשמוע אותו כבר
קצת כן
לא, אומנם אישית פחות מתחברת לסגנון אבל לא סתם שמים אותו כל כך הרבה, הוא מתאים מאוד לתקופה
אני חא חושבת שהוא "אוברייטד"
אני חא חושבת שהוא "אוברייטד"
הרבה מאוד כן
לא יכולה לשמוע את זה כבר.
לא יכולה לשמוע את זה כבר.
הכי אוברייטד אוהבים תשיר רק בגלל שיגל אושרי מצחיק בטיקטוק אבל השיר לא וואו
זה לא אוברייטד, זה אובר חרוש.
כן
מרוב שמדברים עליו כן
בחיים לא שמעתי אותו
בחיים לא שמעתי אותו
באותו הנושא: