3 תשובות
שואל השאלה:
וואו משבר קיומי נשמע קשה ממש :(
וסושי אני מצטערת לשמוע שזה הרבה דברים ואם לא נוח לך כמובן את/ה לא חייב/ת לכתוב כלום :)
אנונימית
הרבה דברים
מה שבטוח שהמקום הזה הוא לא השאלה הזאת