4 תשובות
לא הבנתי איך הם חשבו שזה סוף טוב (דרך אגב תקנו אותו ועשו סוף אחר)
מה היה הסוף
שואל השאלה:
^rice^ איפה אפשר לראות את הסוף האחרר
וואי מעצבן רצח א למה הם הרגו את טרייסי בסוף אם היא הייתה המטרה של הסדרה ב למה הם הפרידו בין רובין לברני הם היו זוג מדהים ורובין וטד הרי ניסו וראו שפחות הלך אז למה שמו אותם בסוף ביחד? וגם זה עצוב רצח כי השאירו את רובין לבד מלא שנים כביכול ולברני לפחות הביאו ילדה שאת זה דווקא אהבתי בקיצור סוף חרא אבל אחלה סדרה