4 תשובות
כן
אם ברמה שאתה לא יכול לזוז עדיף שתיקח עוד יום מנוחה
כדאי לך לעשות אימון בעצימות נמוכה
נגיד מתיחות, יוגה או פילאטיס באזורים שכואבים לך בשביל לשחרר אותם
ככה זה בהתחלה תמשיך להתאמן זה שווה את זה אחר כך זה עובר ואתה מתרגל כבר