9 תשובות
הגיוני כן
אם את נהינת, חבל לבכות. תנצלי את הזמן להגשים את כל מה שאת רוצה.. שבסוף כבר לא ישאר לך מה לעשות כאן ותוכלי ללכת בשלווה. זה הכיוון שהייתי רוצה להיות בו.
וואי לפני חודשיים בכיתי ככה יום כי רציתי להיות קטן כי להיו גדול זה לא כיף גדול כאילו ביחס לפעם
חח כן...
זה בלתי יאומן איך הזמן טס.. וכשמבינים את זה- זה.. מרגש... לפעמים כואב..
אבל החיים ממשיכים וצריך להתרכז ב-עכשיו.
לפעמים זה קשה וכואב מי שגדל מהר מידיי נפשית דיי פספס חלק ב"להיות ילד" ואז הוא יצטרך לרפא את הילד שבו בגיל מאוחר יותר.. וזה משהו שהסביבה או המשפחה גוזלת ממנו במצבים מסויימים .. להיות ילדים..
אנונימית
אני גם ככה אני ממש מתקשה עם לקבל את העובדה שאני מתחיל כיתה י השנה והולך לתיכון למרות שלפני שניה עליתי לכיתה ז והתרגשתי לגבי לעלות לחטיבה
את מתכוונת שגדלת מהר מידיי פיזית או נפשית?
אנונימית
כואב כואב, איך שגדלנו,
לא מזמן הייתי בגן של מירית ונגמלתי מחיתולים