3 תשובות
אם את באמת צריכה עזרה אז תדעי לקבל אותה והכל יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^איך???
אנונימית
בטח שיש מה לעשות.
קודם כל, אם זה קרה בגלל משהו ספציפי בעבר ואת לא בטוחה מה זה, תנסי להבין מה הגורם, זה יעזור.

אם זאת חברה קרובה שאת סומכת עליה מאד מאד - תנסי לאט לאט לשתף אותה ולתת לה את הפתח לעזור לך. בשביל לדבר עם מישהו כזה את צריכה לסמוך עליו ב100%.
אולי בהתכתבות יהיה לך יותר קל לשתף אותה.
זה יבוא לאט לאט, מבטיחה :)