7 תשובות
אולי בגלל ביטחון עצמי
כי אולי את לא רגילה/מרגישה בנוח
זה בסדר
find your power queen
כי את יוצאת מאיזור הנוחות שלך זה לא תמיד הכי נעים לך אבל כשתתרגלי לזה יעשה לך רק טוב
אני איתך רצח
אני לא הכי רגילה לשים דברים כאלה או להתאפר וכזה ואז כשאני עושה את זה או שאני מרגישה מוזר או שאני מרגישה שזה מוגזם מדי וכאלה
אין על הנאמנים מוחקים לי תשובה שאני בעד הכיבוש אבל פה מישהו באמת פוגע ולא מוחקים לא כלום
חיים את 200 אחוז מהממת
זה פשוט עניין כזה של זה שאת לא בהכרח רגילה לזה אז יש לך את התחושה הזאת
כאילו אם יש משהו שכזה עזר לי לשים את זה קצת בפרופורציה זה להבין שנגיד רוב הדברים שאת תעשי
כמו להתלבש כזה משהו שהוא אולי מוגזם או חגיגי מדי לעומת מה שאת לובשת ברגיל או מתאפרת וכאלה זה להבין שיש אנשים שמתלבשים או מתאפקים ככה ביום יום שלהם
וואלה גם אני ככה
אנונימי