7 תשובות
כן זה ממש מלחיץ
חד משמעית
כולנו
לי אין כי לסבא שלי יש טנדר ולכל המושב בערך גם
זה ממש נורמלי
כן זה מלחיץ מסכימה ממש
היי לך אנונימי יקר,
שומע איך הפחד והחשש אוחזים במחשבותייך.
בלתי נתפס לעכל מציאות כזו של זעזוע וכאוס, ואיך היא ודאי מגבירה עוד יותר את הרגישות שלנו, ואיתה גם את החרדה לבית ולמשפחה..
כבר מהתמונה שנבחרה מסיקה עד כמה המועקה יכולה להכביד כמו משקולת על כתפייך.
ואולי שאלת את שאלותייך כדי להרגיש שאתה לא לבד בהתמודדות המתישה..
למרות הטלטלה וחוסר והודאות נראה ושהצלחת לכתוב כאן ולפרוק מעט את תחושותייך..
אולי זה מראה על רצון עז בתוכך שבוחר לחפש דרכים להרגיע מעט את המחשבות המייסרות..
אם תראה לנכון, אתה יותר ממוזמן לצ'ט שלנו באתר סה"ר.
המתנדבים שלנו יהיו שם איתך כדי לתת כתף ככל שנוכל, ובאופן אנונימי אם תבחר..
תוכל לשתף שם בכל מה שמטריד ומעיק עלייך.
מצרפת קישור לנוחיותך בתחתית הדף.
אולי יחד נצליח להפיג מעט את התחושות הקשות בימים שכאלו..
אתה לא לבד, אנחנו פה איתך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שומע איך הפחד והחשש אוחזים במחשבותייך.
בלתי נתפס לעכל מציאות כזו של זעזוע וכאוס, ואיך היא ודאי מגבירה עוד יותר את הרגישות שלנו, ואיתה גם את החרדה לבית ולמשפחה..
כבר מהתמונה שנבחרה מסיקה עד כמה המועקה יכולה להכביד כמו משקולת על כתפייך.
ואולי שאלת את שאלותייך כדי להרגיש שאתה לא לבד בהתמודדות המתישה..
למרות הטלטלה וחוסר והודאות נראה ושהצלחת לכתוב כאן ולפרוק מעט את תחושותייך..
אולי זה מראה על רצון עז בתוכך שבוחר לחפש דרכים להרגיע מעט את המחשבות המייסרות..
אם תראה לנכון, אתה יותר ממוזמן לצ'ט שלנו באתר סה"ר.
המתנדבים שלנו יהיו שם איתך כדי לתת כתף ככל שנוכל, ובאופן אנונימי אם תבחר..
תוכל לשתף שם בכל מה שמטריד ומעיק עלייך.
מצרפת קישור לנוחיותך בתחתית הדף.
אולי יחד נצליח להפיג מעט את התחושות הקשות בימים שכאלו..
אתה לא לבד, אנחנו פה איתך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: