2 תשובות
מובן שאת נעלבת. תשתדלי לקחת את זה ביותר קלות ולזרום עם זה, אם את לא מצליחה את תמיד יכולה לשתף אותן
אין סיבה.
כשאני אומרת את זה לחברות שלי זה אומר שאני מרגישה מספיק חברה שלהן בשביל גם לצחוק איתן ככה