12 תשובות
הגיוני לגמריי
הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
לי הם בקושי מחמיאים
אנונימית
לא מוזר
כע כפרע את אחת המוזרות נודר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אגיד כי הם בטח יגידו שאני מגזימה או משהו אני פשוט מתבאסת בלב
לא מבינה מה פגום בי
אנונימית
שואל השאלה:
נודרת אתה טמבל
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה 3>
אנונימית
הכל טוב זה חא צריך להעליב אותך אבל זה בסדר ומובן אם כן
לא מוזר, זה הגיוני.
כן זה מוזר
לא, מובן לגמרי ונורמלי
גמאני ככה