9 תשובות
שואל השאלה:
אבל באמת חשבתי על זה הרבה והיא דיי צודקת כאילו למה שיפריע לי שהן נהנות? אני סתם מגעילה
אנונימית
^^
ממש לא, כל אחד היה נפגע בסיטואציה כזאת, עם חברות כאלה מי צריך אויבים
שואל השאלה:
היא גם אמרה לי עכשיו שהן כן חברות שלי פשוט באותו יום לא ממש התחשק להן להיות איתי...
אנונימית
^^^
וואי אז הן ממש כלבות מי אומר דברים כאלה זה הכי רעיל שיש וזה נשמע שהן מדברות איתך לפי איך שבא להן חברות אמיתית לא אמורה להיות ככה, באמת אני אומרת לך את לא הרעה ואת לא מגעילה וכדאי שתמצאי חברות חדשות
שואל השאלה:
אבל אין לי עוד חברות חוץ מהן...
אנונימית
מה ממש לא, אני גם הייתי נעלבת אם הייתי את זה פוגע לראות את כל החברים שלך נהנים בלעדייך ואז עוד עושים ממך את הרעה, הגיע הזמן להחליף חברות מגיע לך יותר טוב מזה
שומעת הילדה הזאת ששאלת אותה לא חברה
ילדה גועל נפש כלבה ממורמרת איכ
תתרחקי את לא עשית כלום!
אמאלה!! "לא התחשק להן להיות איתי"???
שומעת, תנתקי מהן קשר דחוף.
או לפחות תתרחקי.
זה קשה אבל אחותי את לא צריכה אנשים כאלה בחיים שלך ואני הכי רצינית בעולם. גם אם את מפחדת להרגיש לבד, יש לך את המשפחה שלך שתמיד תהיה שם בשבילך והכל טוב. כשאני הייתי לבד זה מה שעזר לי.
את בע"ה עוד תכירי חברות אמיתיות ולא כלבות כמוהן
אנונימית
אני מכירה את ההרגשה שלך ובאמת שאני כל החיים מתמודדת עם זה אבל אני אומרת לך אמיתי שעדיף להיות לבד מאשר עם אנשים שמתייחסים אלייך ככה
אנונימית