6 תשובות
תלבשי משהו שלא מושך את העיניים
שואל השאלה:
אין לי
אין לי
אנונימית
לא נראה לי שיעשו לך משהו אם תלכי ככה, זה גם חורף, זה לא שאת הולכת במכנס קצר וטופ פיצי, לדעתי לא יעשו לך כלום
הכל טוב זה בני ברק לא מאה שערים תלכי את גם עם ג'קט הכל טוב
שטויות, נסעתי כמה פעמים בקו שעובר דרל בני ברק ולא קרה לי כלום וגם כנראה שאם תחליפי שם קו לא יקרה לך כלום
שואל השאלה:
אני מחליפה לרכבת הקלה, אבל בסוף הספקתי לקו המקורי שלי..
אני מחליפה לרכבת הקלה, אבל בסוף הספקתי לקו המקורי שלי..
אנונימית
באותו הנושא: