5 תשובות
לא קר שם נעים שם אפשר עם קצר
קר בטוס בשדה תעופה סבבה
קפוא שם, הייתי בטרמינל 1 ולא הפסקתי לקפוא.
ואני הייתי באילת ואמרתי איך בא לי להיכנס לשדה למזגן, היה לי חם בטירוף באילת פתאום נכנסתי לשדה של רמון (ואחר כך טסתי לנתב"ג) ואמרתי אמאל'ה מה זה הקור הזה
לא קר אני עכשיו בחול וגם פה גם בארץ היה אחלה הייתי עם חולצה קצרה ומכנס קצר