4 תשובות
שואל השאלה:
אין לנו עוד חברות אנחנו חבורה של 3 בנות
אז אולי תזמיני עוד חברה שתהיה איתך כזה שלא תרגישי לבד
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שהם ילכו בלעדיי כי אני ארגיש שפספסתי משהו
לא ממליצה ללכת, את תרגישי סתם לבד ולא קשורה