4 תשובות
שואל השאלה:
אין לנו עוד חברות אנחנו חבורה של 3 בנות
אין לנו עוד חברות אנחנו חבורה של 3 בנות
אז אולי תזמיני עוד חברה שתהיה איתך כזה שלא תרגישי לבד
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שהם ילכו בלעדיי כי אני ארגיש שפספסתי משהו
אבל אני לא רוצה שהם ילכו בלעדיי כי אני ארגיש שפספסתי משהו
לא ממליצה ללכת, את תרגישי סתם לבד ולא קשורה
באותו הנושא: