7 תשובות
תצאי מהחבורה הזאת
אל תשארי במקום שעושה לך רע
מי שרוצה להיות איתך בקשר תאמיני לי שתשאר ומי שלא תשאר כנראה שלא רצתה
תעשי את מה שעושה לך טוב לא להתענות ולפחד בסוף יהיה מעולה
מניסיון ;)
אם את חושבת שהן עושות לך רע תנתקי קשר
תצאי מהחבורה,
חוק מספר 1' לא נשארים במקום שעושה לך רע!!
מבטיחה לך הפסד שלהן,
שבת שלום ושבוע טוב אהובה!!❤
וואו אני ככ מבינה, קודם כל בינתיים אל "תצאי מהחבורה", פשוט תפתחי לעוד אנשים ותמצאי עוד חברים.. ברגע שתמצאי את המקום שלך מבחינה חברתית פשוט תשארי בקשר עם זאת שכן רוצה להיות בקשר איתך ועם השניה תרגישי חופשי לנתק קשר כי למה להיות בקשר חד צדדי שלא ממש עובד..
וגם אם אותה חברה כל הזמן נמצאת עם השתיים האחרות, אם היא באמת רוצה להיות חברה שלך ולשמור על קשר איתך היא תמצא מקום להיות גם לפעמים איתך וגם לפעמים איתן.. ואם לא תמיד אפשר להכיר חברים חדשים
שואל השאלה:
"דכאונית" ממש תודה 3>
בכיף ומוזמנת לדבר איתי גם בפרטי אם בא לך