6 תשובות
זה קרה לי גם פעם בדיוק אותו דבר ורק נפגעתי מהסיטואציה הזאת
אבל אני לא יודעת אם פה זה אותו דבר
לדעתי כדאי לך לדבר איתה לראות מה קורה תשאלי אותה באמת למה היא מתנהגת ככה אטלי קרה משהו שאת לא יודעת עליו אולי היא תפקח לך את העיניים
אבל בכל מקרה אני מקווה שלא תיפגעי מהמצב הזה
בהצלחה
אבל אני לא יודעת אם פה זה אותו דבר
לדעתי כדאי לך לדבר איתה לראות מה קורה תשאלי אותה באמת למה היא מתנהגת ככה אטלי קרה משהו שאת לא יודעת עליו אולי היא תפקח לך את העיניים
אבל בכל מקרה אני מקווה שלא תיפגעי מהמצב הזה
בהצלחה
אולי תנסי להזמין את החברה הראשונה אלייך לבד (בלי החברה השנייה) ותדברי איתה על מה שמפריע לך וככה על הדרך תשלימו פערים
אנונימית
שואל השאלה:
אתן ממש צודקות זה מה שאני רוצה. הקטע שאני מרגישה שאם אני אספר לה הכל התחושה תהיה אחרת. אני עדיין לפעמים יושבת איתה, הולכת איתה כל יום לבית ספר. אם משהו יקרה אני באמת ארגיש כל כך רע
אתן ממש צודקות זה מה שאני רוצה. הקטע שאני מרגישה שאם אני אספר לה הכל התחושה תהיה אחרת. אני עדיין לפעמים יושבת איתה, הולכת איתה כל יום לבית ספר. אם משהו יקרה אני באמת ארגיש כל כך רע
רק תנסי לדבר איתה, אני בטוחה שהיא מרגישה שגם היא מרגישה שמשהו קורה והיא רוצה לתקן את זה, ושתחזרו להיות חברות טובות כמו פעם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
יואוו היה לי ככה בול!
פשוט דיברתי על זה עם החברה שאני יותר קרובה אליה ועם חברות אחרות והן עזרו לי עם מה לעשות, תנסי לא לרדוף אחריה ופשוט לזרום עם מה שקורה, גם אם בסוף תישארי לבד עדיף לגמרי מבטיחה שהכל יהיה בסדר
פשוט דיברתי על זה עם החברה שאני יותר קרובה אליה ועם חברות אחרות והן עזרו לי עם מה לעשות, תנסי לא לרדוף אחריה ופשוט לזרום עם מה שקורה, גם אם בסוף תישארי לבד עדיף לגמרי מבטיחה שהכל יהיה בסדר
באותו הנושא: