7 תשובות
לדבר מול המראה
את רק צריכה לדעת על מה את מדברת, ולהתאמן על זה קצת.. אני יודעת שמלחיץ מאוד המחשבה על לעמוד ולדבר, אבל אני בטוחה שהכל יהיה בסדר. את מסוגלת! בהצלחה רבה :)
להתאמן עד שאת יודעת שאת מוכנה
שואל השאלה:
אבל זה מלחיץ אותי לדבר ובטח שבאנגלית ואני לא יודעת איך להסתכל לאנשים בעיניים
אבל זה מלחיץ אותי לדבר ובטח שבאנגלית ואני לא יודעת איך להסתכל לאנשים בעיניים
^ את ממש לא צריכה! את רק צריכה להסתכל לכיוון הכיתה ולהגיד את מה שהתאמנת עליו. אני יודעת שאת בטח חושבת שתרגישי "מודעת לעצמך" יותר מידיי ואז לא תדעי לאיפה להסתכל או מה לעשות ואז יהיה לך בלאקאאוט, אבל באמת אין סיבה שזה יקרה כי את *יודעת* על מה את מדברת וזה יעבור ממש מהר, תנסי להפוך את זה למשהו קליל כזה - את רק מספרת לחברות על משהו מעניין כשאתן מתאמנות באנגלית תוך כדי, חחח הבנת? משהו כזה
גם אני עשיתי את זה ועוד באוניברסיטה
הייתי ממש שניה מחרדה והידיים שלי רעדו!!
מה שעזר לי זה פשוט לקום ולעשות את זה, הכנסתי בי את המחשבה שכולם פה באותה הסירה ורוצים לסיים עם זה.
גם דאגתי להיות אחרי כמה שהיו לפניי והם היו גרועיםם וזה העלה לי את הבטחון חחח
תזכרי שכולם מפחדים ולחוצים, בהפסקה אחרי זה כולם אמרו לי שהם נלחצו ורעדו, אז תהי בטוחה שאת לא היחידה ואף אחד לא שופט אותך.
מחזקת גם את מה שכתבו מעליי^
הייתי ממש שניה מחרדה והידיים שלי רעדו!!
מה שעזר לי זה פשוט לקום ולעשות את זה, הכנסתי בי את המחשבה שכולם פה באותה הסירה ורוצים לסיים עם זה.
גם דאגתי להיות אחרי כמה שהיו לפניי והם היו גרועיםם וזה העלה לי את הבטחון חחח
תזכרי שכולם מפחדים ולחוצים, בהפסקה אחרי זה כולם אמרו לי שהם נלחצו ורעדו, אז תהי בטוחה שאת לא היחידה ואף אחד לא שופט אותך.
מחזקת גם את מה שכתבו מעליי^
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם אני ממש מעריכה את תשובות ❤
תודה רבה לכולם אני ממש מעריכה את תשובות ❤
באותו הנושא: