התחברות
הרשמה
מחר אני אמורה לעמוד מול כל הכיתה ולנאום שלוש דקות באנגלית
לא אני בחרתי את הנושא וזה נושא מסובך יחסית ובינתים אני מצליחה רק שתי דקות ואני לחוצה כי אני מפחדת שיצחקו עלי בגלל המבטא ואני מפחדת להתבלבל ולגמגם
עצות איך להרחיב יותר ולא להיות לחוצה?
30 בינואר 2022, 01:01
עבודה
תשובה אחת
פשוט תקחי נושא אחד בתוך השיחה של השתי דקות ותרחיבי עליו בקטנה ותחשבי שאת מדברת לעצמך ואף אחד לא מסתכל
מ
מוטי לוגסי איכות ללא פשרות
באותו הנושא:
אם אני במקלחת באמצע צפירה אני אמורה לעמוד?
האם למורה מותר להכריח לתת עבודה שכוללת נאום מול כל הכיתה???
אומרים שלוש עמודים או שלושה עמודים תודה לעוזרים
למישהו יש פיתרון לספר שלוש מתמטיקה לכיתה ז' עמוד 57 שאלות 14,16 ???
אנחנו צריכים להכין נאום כזה בכיתה וצריך לדבר (להציג את הנאום אבל לא להקריא) וממש יש לי פחד ואני לא רוצה בפני הכיתה
אני מציגה היום נאום באנגלית מול הכיתה ואני לא זוכרת את הנאום בעל פה, הציון שאני אקבל עליו יהיה משמעותי. מה אפשר לעשות?
פתחתי עמוד לכיתה שלי מה אני אמורה לעשות עכשיו?
הגיוני שאנחנו צריכים לעמוד כל הכיתה בצפירה ביחד בזום?
אני אמורה לנאום בטקס סיום הביהס, (בתור יור מועצת תלמידים) איזה משפט מסכם אני יכולה לכתוב?
ביבי היה אמור לנאום בשמונה וחצי
תביאו שם לעמוד של שלוש בנות (חברות) לעמוד בטיקטוק שם טוב אבל פצצתי כזה חחח