10 תשובות
תסבירי למורה שלך. היא אמורה להסכים
תגידי למורה שיש לך פחד במה ממש רציני
אישור מההורים נשמע מוגזם
פשוט תדברי עם המורה ותבקשי לדבר רק מולה בלי הכיתה
אנונימי
קודם תדברי עם המורה, אולי תוכלי לסדר לדבר רק מולו ככה זה לרוב, אם לא תנסי ללכת למישהו עם יותר סמכות, באיזו מסגרת את צריכה לדבר?
שואל השאלה:
היא לא תסכים היא קשוחה
אנונימית
אז תלכי למישהו עם יותר סמכות
מה היא תעשה? תכריח אותך
תלכי ליועצת שכבה או באמת תגידי לאחד ההורים שידבר איתה
אני אגיד לך
אם זה ממש הורג אותך מבפנים תגידי למורה שאת לא מוכנה לעלות
אבל במקומך כשעוד היה לי פחד קהל החלטתי לעלות ולהתגבר על זה כדי שהפחד הזה לא יחזור שוב (זה עבד כן)
כן תשלחי הודעה מאימא שלך או אבא שלך
שואל השאלה:
אין לי בעיה לדבר בכללי אבל באנגלית ע"ש חי בעיה
ואני נמצאת בקומה הכי טובה ולא מסכימים לי לרדת כי אני לא מבינ כלום
אנונימית