7 תשובות
כי רק שנאת חינם עובדת פה
כי אנשים אוהבים להפיץ שנאה
אין באמת תירוץ לשנאה, אין שום הצדקה לשנאה
אין באמת תירוץ לשנאה, אין שום הצדקה לשנאה
כי זה אתר מטומטם
כי יש להם חוסר קבלת והכלת האחר. מבחינתם רק הם יפים, חכמים, צודקים, טובים, מוסריים, מושלמים, אנושיים, השאר? מה פתאום!!! חס וחלילה. השאר לא מתקרבים לבוהן שלהם, למה? כי אחרים זה לא הם. הבנת את הראש העלוב הזה? אנשים מסכנים סך הכלל בחיי..
כי זה סטיפס כל האתר הזה הזוי.
כי בני אדם הם זבל
אנונימית
יצר הרע.
באותו הנושא: