4 תשובות
יש הרבה סיבות
היא לא בקטע, אין כימיה, לא מתאים לה
היא לא בקטע, אין כימיה, לא מתאים לה
אם הן רואות שזה לא מתאים להן
או שמהתחלה הן רצו להיות רק חברות
או שמהתחלה הן רצו להיות רק חברות
כנראה שהיא לא נמשכת/שהיא הבינה שזה חיבור שלא מתאים לזוגיות.
אולי היא ראתה בך דברים שהיא הבינה שלא מתאים לה בבן זוג אבל היא כן אחלה עם זה אם זה רק ידיד.
אולי היא סתם לא בראש לקשר, יכולות להיות מלא סיבות
אולי היא ראתה בך דברים שהיא הבינה שלא מתאים לה בבן זוג אבל היא כן אחלה עם זה אם זה רק ידיד.
אולי היא סתם לא בראש לקשר, יכולות להיות מלא סיבות
לא רוצה זוגיות, לא רוצה אותך בתור בן זוג, לא רוצה להרוס תידידות, יכול להיות הרבה סיבות
באותו הנושא: