9 תשובות
לעשות
Hex
כןן
אפשר גם?
אולי עדיף לא אפילו שזה ממש יפהה
כי זה הורס את השיער בסופו של דבר, זה קצת פחות בריא
טכנית גם אני רציתי לעשות אבל זה לא שווה את מה שיהיה אחר כך
שואל השאלה:
אני ממש שומרת על השיער שלי ומטפחת אותו, אני עושה פן/מחליק כל איזה שלושה/ארבעה חודשים
אנונימית
שואל השאלה:
מה אומרות לעשות, או לחכות עוד איזה חודש חודשיים? כי זה ממש הורס את השיער...
אנונימית
שואל השאלה:
יודעות מה אני אחכה לא דחוף לי, ואני גם ככה בתהליך שיקום השיער
אנונימית
מה שבאלך אהובתי
יפה שלא עשית מחליק וגם אם תעשי מתישהו הכי מומלץ לכוון את המחליק ל160 מעלות